FANDOM

Sama sobie poradzę!
Isal - jedna z bohaterek gry Overwatch. Pojawia się w dodatku Comet Alley. Jest bohaterką Obrony.

Opis szczegółowy Edytuj

Isal ma pod ręką kilka ciekawych urządzeń i parę urządzeń, które w połączeniu z jej intuicją, szybkością reagowania i pełnią precyzji są niezastąpione na polu walki. I w czasie pracy.

Tło fabularne Edytuj

Isal jest pewną siebie, przemierzającą świat i widzącą więcej wróżbitką, która zawsze wie jak postępować, nawet jeśli nikt inny nie może nic wymyślić.

Isabella Deckar jest starszą siostrą Runy. Ich ojciec był znanym w całym Nowym Mediolanie specjalistą od runów. Bardzo chciał, by jego córki kiedyś w przyszłości przejęły jego biznes. Jednak wychowana w biedzie Isal pragnęła zostać kimś znacznie bardziej prestiżowym. Od dzieciństwa przejawiała jednak pewne dziwaczne prorocze zachowania.

Po wybuchu kryzysu omnicznego, Isabella wraz z pewną grupą biedniejszych mieszkańców uciekła z rodzinnego miasta, podczas gdy pozostali bronili swojego domu. Isal miała wyrzuty sumienia, że uciekła zamiast pomóc, jednak już wkrótce potem dostała się aż do Nowego Yorku. Przez parę lat mieszkała w biedniejszej dzielnicy. Samotność jednak w nieznany sposób pogłębiła u niej zdolność jasnowidzenia. Isabella nauczyła się nad nim panować i kilkakrotnie przewidziała gdzie uderzą omniki.

Po zakończeniu wojny, Isal, ze względu na swoje zdolności, została zatrudniona w Futuring Industrial, zajmującą się doradztwem zawodowo-życiowym. W niedługim czasie Isabella zasłynęła w całym Nowym Yorku i została okrzyknięta Wyrocznią. Zatrudniono ją w Białym Domu, jako doradcę prezydenta. Biedna dziewczyna ze slumsów stała się popularnym, bogatym i szanowanym politykiem.

Isal dalej wykonuje swoją pracę, jednak czasami tęskni do dawnego życie, gdzie choć często nie było nic do jedzenia, zawsze byli wszyscy razem.

Zdolności Edytuj

Ikona Nazwa Klawisz Opis
Aerospray LPM/PPM Broń Isal wystrzeliwuje sprężone powietrze, które odpycha przeciwników z daleka, zadając im niewielkie obrażenia, bądź może unieruchamiać wrogów.

Strzała ⇧ Shift Isal wypuszcza z nadgarstka niewielką strzałkę, która wbita w ciało wroga, zmniejsza mu życie do zera

Kamfora E Isal może wylać na danym obszarze niewidoczną plamę mazi, która unieruchamia tych wrogów, którzy w nią weszli

Wszechwidzenie Q Na kilka sekund Isal oraz wszyscy sojusznicy mogą widzieć przeciwników przez ściany.