FANDOM

Kto ma informacje, ten ma władzę.

Sombra - jedna z bohaterek gry Overwatch.

Opis szczegółowy Edytuj

Sombra wyposażona w analityczny umysł i najnowszą technologie hakerską przemieża świat, zabijając i hakując w imię Szponu.

Tło fabularne Edytuj

Podczas Kryzysu Omnicznego Alejandra straciła rodziców. Przygarnął ja Gabriel Reyes, jeden z założycieli Overwatch i szybko odkrył w niej talent do hakowania.

Gabriel przed długie lata ukrywał przed nią na czym polegała jego praca, gdyż nie chciał by Alejandra podążyła jego śladami. Ciekawska nastolatka nie dała za wygraną i pewnej nocy zhakowała komputer swojego przybranego ojca. To co tam znalazła bardzo ją zafascynowało - raporty z misji bohaterów z Overwatch, opisy pięknych baz operacyjnych rozsianych po całym świecie. Od tej pory zaczęła regularnie wchodzić na komputer ojca, który przez kilka lat był nieświadomy poczynań córki.

Po upadku Overwatch Gabriel odkrył, że przez parę lat jego córka pilnie śledziła poczynania jego i jego znajomych. Nadał jej wtedy pseudonim „Sombra” - „Cień” i zaproponował pracę jako hakera Szponu, a ta zgodziła się, myśląc, że będzie pracować razem z bohaterami, z raportów ojca.

Zdolności Edytuj

Ikona Nazwa Klawisz Opis
Kusza LPM Szybkostrzelna kusza zamontowana na nadgarstku Sombry. Po trafieniu wywołuje u przeciwnika efekt krwawienia.

Niewidzialność ⇧ Shift Sombra staje się niewidzialna na kilka sekund lub do momentu otrzymania obrażeń lub trafienia przeciwnika. Dodatkowo jeżeli Sombra trafi przeciwnika podczas niewidzialności, zada więcej obrażeń.

Paralizator E Sombra wystrzeliwuje pocisk ze swojego paralizatora, ogłuszając i zadając obrażenia przeciwnikowi.

Globalne Hakowanie Q Na kilka sekund Sombra wyłącza przeciwnikom możliwość odpalenia superzdolności.

Preferowani sojusznicy w wrogowie Edytuj

Sojusznicy Edytuj

  • Genji
  • Symmetra
  • Żniwiarz

Wrogowie Edytuj

  • Hanzo
  • Smuga
  • Trupia Wdowa

Występowanie Edytuj

Gry Edytuj

  • Overwatch

Komiksy Edytuj

  • Weterani (wspomniana)

Ciekawostki Edytuj

  • Jedynymi osobami z Overwatch, które wiedziały o Sombrze byli Jack Morrison i Jesse McCree.