FANDOM

Nie da się pokonać mistrza!
Spyke – jeden z bohaterów gry Overwatch.

Opis szczegółowy Edytuj

Za pomocą bojowego mecha, Spyke jest szybki, wytrzymały oraz ciężki do zabicia. Podczas walki wykorzystuje wolno lecące działa rakietowe, w razie potrzeby uruchamia barierę defensywną, a kiedy chce zaskoczyć przeciwników, korzysta z interfejsu ruchów, by odnaleźć przeciwników. A gdy zrobi się gorąco, ucieka za pomocą silników odrzutowych.

—Oficjalny opis bohatera

Tło fabularne Edytuj

Spyke jest zawodowych graczem, który podjął się zadania bronić swojego kraju w wielkim mechu bojowym.

Gdy wybrzeże Azji Wschodniej zaatakował olbrzymi robot, który wynurzył się z głębin morza, rząd Korei Południowej powołał do służby zawodowych graczy komputerowych, którzy mieli zaszczyt pilotować najnowocześniejsze mechy bojowe w bohaterskiej walce przeciwko omnickim siłom.

Lee Kim, czyli Spyke był jednym z kilkunastu takich szczęśliwców. Walka z robotami miała mu przynieść jeszcze większą sławę, na jaką pracował od wielu lat. Niestety już podczas wspólnych starć doszło do rozłamu, kiedy to Spyke pokłócił się z zawodową graczką, Haną Song, znaną bardziej pod pseudonimem D.Va. Oboje uważali siebie za lepszych graczy od tego drugiego i postanowili to udowodnić na polu walki. Niestety sytuacja szybko wymknęła się spod kontroli i doszło do tragicznego w skutkach wypadku, za co dowództwo MEKI obwiniło Spyke'a, a za karę odsunięto go ze służby.

Chłopak obwiniał za wszystko D.Va, jednak nie zamierzał dać za wygraną. Którejś nocy zdołał się wkraść do hangaru, gdzie przetrzymywano mechy bojowe i zdołał ukraść jedenego z nich, zabijając po drodze wszystkich strażników. Do interwencji dołączyło jeszcze kilku innych pilotów, którzy tamtej nocy akurat przebywali w pobliżu, w tym D.Va. Niestety Spyke'owi udało się ucie, niszcząc po drodze także mecha D.Vy.

Spyke ukrywał się przez kilka tygodni, w tajemnicy ulepszając powoli swoją maszynę, aby przygotować ją na większą bitwę i jak mówi sam Kim, gdy będzie gotów, nie będzie można go pokonać.

Zdolności Edytuj

Ikona Nazwa Klawisz Opis
Działka Rakietowe Lewy przycisk myszy Broń mecha Spyke'a strzelają rakietami, które lecą wolno, ale zadają duże obrażenia.
Ikona Nazwa Klawisz Opis
Silniki Odrzutowe ⇧ Shift Spyke leci swoim mechem w dowolnym kierunku przez pewien czas.
Ikona Nazwa Klawisz Opis
Interfejs Ruchów E Spyke włącza odpowiednią opcję, dzięki czemu widzi przez ściany przeciwników, którzy się ruszają.
Ikona Nazwa Klawisz Opis
Bariera Defensywna Q Mech Spyke'a generuje olbrzymią falę, która daje całej jego drużynie dużo punktów pancerza.